08 May 2009

AWAS ! JANGAN TIRU GAYA MEREKA

















Yang duduk tu namanya Mr.Ali dari Daro dan berdiri tu Mr Idahap dari Kapit.Kedua-duanya dari SarawakGambar ni saya ambil bukannya untuk tujuan yang tidak baik.Sebenarnya saya tidak ingin melihat guru di sekolah saya merokok di dalam kawasan sekolah,terutamanya di bilik guru,makmal komputer dan tempat-tempat strategik yang lain.Tengok tu dok tarik bukan main sedap lagi padahal kelas sedang dijalankan."Kata mereka take fire"bukannya take five.Saya cuma nak tanya bila nak insaf ni ?

1 comment:

gua indah said...

bukan setakat merokok je cikgu, yg lain pun patut diambil berat, jadi pemimpin bukannya senang, byk yg akan dipersoalkan kemudian hari, arahan tak bleh dabel stended, ketelusan penting, masih byk yg perlu dibaiki, bkn guru sahaja yg perlu lakukan transformasi, staff pun tak berkecuali..org kampung skrg semua dah berpelajaran dan sentiasa mengikuti perkembangan terkini sekolah, warga kg raja musa rata2 dah celik it...bagus juga cikgu buka blog ini, kita boleh sama-sama saling ingat-mengingati dan blog ini akan menjadi wadah mengeratkan lagi hubungan sekolah dan ibubapa....tahniah cikgu