12 January 2011

Amanah. Amanah...Amanah

Alhamdullilah beberapa guru telah beri respon terhadap tulisan saya di bawah tajuk Kini saya di SK Puncak Alam.T/kasih banyak.Sy nak jelaskan di sini bahawa 2 tahun itu sebagai "time frame' untk saya selesaikan amanah tersebut.Kalau dlm tempoh tersebut dapat dicapai saya akan sangat gembira, klu tak capai saya akan terus berusaha tanpa rasa kecewa yang amat sangat, bukann bermakna lepas dua tahun tu saya "membawa diri".Tidak itu bukan maksudnya .Bila nak capai hasil yang lebih baik usaha kita mesti paling tinggi tak boleh biasa2.Klu buat biasa hasilnya jadi biasa.Bila kita buat luarbiasa ia akan memberi impak yang cukup positif.Saya percaya dan yakin .Sama-sama kita bekerja sama.Doakan hasrat serta niat sy akan berjaya.Apa yang kita buat ni bukan utk kepentingan kita tetapi naka-anak murid kita perlu diutamakan.Sokongan cikgu amat penting,harap jangan biarkan saya keseorangan bagi merialisasikannya.ok

2 comments:

lily fadzly said...

Insya Allah. :)
Lets do the VERY BEST for SK Puncak Alam.
It is our attitude at the beginning of a difficult task which more than anything else, will affect It's successful outcome.So keep on going!!

lily fadzly said...

The nice thing about teamwork is that you always have others on your side. :)