15 January 2011

Program Jalinan Mesra dengan Ibubapa Tahun 6

Sabtu 15 Januari - 7.55pagi sy bertolak ke SKPA bagi menghadiri majlis tersebut.Pada saya majlis ini sangat penting.Inilah kali pertama saya dapat berjumpa dengan ibubapa murid Tahun 6 yang bakal mengembalikan kecemerlangan dalam peperiksaan UPSR pada tahun ini.Alhamdullilah ramai ibu bapa yang hadir.Majlis soal jawab juga berjalan dalam suasana yang harmoni.Saya kagum dengan idea-idea yang disampaikan dan insyaallah sy akan mengadakan perbincangan bersama guru tahun 6 bagi menyelesaikan beberapa perkara yang telah disampaikan.Dalam ucapan aluan sy, sy bercakap betapa pentingnya hubungan yang baik antara rumah dan sekolah. Harap ibu bapa serta guru2 saya faham tentang apa yang saya nyatakan.Terima kasih pada semua

No comments: