05 January 2011

KINI SAYA DI SK PUNCAK ALAM 1


Mulai 1/12/2010 lalu saya telah bertukar dari SK Jalan Raja Musa,Kuala Selangor ke SK Puncak Alam masih dalam daerah Kuala Selangor. Saya telah melapor diri ke SK Puncak Alam pada 20/12//2010. Bermula taikh ini saya akan menabur bakti pula di sekolah ini. Tak tau untuk berapa lama tetapi saya berjanji apa yang diamanhkan kepada saya saya akan tunaikan sehingga selesai.Selepas tu baru saya fikirkan ke mana pula selepas SKPA. 3 Fokus utama saya bila berada di SKPA ini 1.kemenjadian murid mencakupi peningkatan murid dalam UPSR dan peperiksaan dalaman bagi semua murid / ko-kurikulum dan sahsiah serta ketrampilan 2.Pengurusan kewangan yang cekap dan efisien 3.Pengurusan sekolah yang berkesan . Insyaallah akan saya tunaikan dalam tempoh 2 tahun ini. Mohon Allah berikan petunjuk dan peluang kepada saya .SELAMAT TINGGAL SK JALAN RAJA MUSA

2 comments:

kaisiah said...

Selamat Datang Guru Besar..

anaputera said...

ok terima kasih